Jany, čo sa týka jedálnička, ty mi zostavíš jedálniček podľa informácií, ktoré ti pošlem?

Jedálniček nezostavuje ani neposiela Jany, ale naša výživová poradkyňa Alicka Andrašíková. Podľa toho, aké údaje zadáš pri registrácii, podľa toho ťa systém zaradí do skupiny s adekvátnym bazálnym metabolizmom a každý týždeň budeš mať v MENU – Jedálničky nový vegánsky/vegetariánsky jedálniček. Nerobíme jedálničky individuálne, čiže pre každého zvlášť. To by sa nedalo pri tom množstve ľudí stíhať a aj cena by potom nebola 4€. 

Ako to celé funguje?

Po registrácii ti príde mail s potvrdením a prihlasovacími údajmi. Prihlás sa na www.janylandl.sk a dostaneš sa do svojho účtu. Pokojne si preklikaj jednotlivé podstránky, aby si vedel/a, čo všetko ponúka Janyho program.

Archív sa ti začína tvoriť dňom registrácie, ale ak máš záujem o staršie cvičenia, vieš si aktivovať za jednorazový poplatok 4.90€ archív všetkých predošlých cvičení. No a už treba iba začať cvičiť :-) Každé ráno ťa čaká LIVE cvičenie (hodinový tréning) s Janym. A popri tom budeš mať k dispozícii bonusové tréningy, špecializované na jednotlivé problémové partie, či pre mužov, alebo pre mamičky s diastázou a podobne. Je z čoho vyberať! 

Prihlásila som sa do programu, ale nič mi neprišlo, žiaden mail. Ako sa prihlásim?

V prvom rade si skontroluj v mailovej schránke priečinky ako SPAM, Reklamy alebo Siete. Niekedy sa dostanú maily od nás práve tam. Ak nenájdeš, prosím kontaktuj podporu na jany@janylandl.sk. Pomôžeme ti s prihlásením. 

Nebudem môcť cvičiť ráno „naživo“. Som pracujúca žena, ktorá chodí do práce na 6 hod. ráno a domov chodí okolo 17 hod. Ako to potom funguje?

Cvičiť môžeš kedykoľvek ti to vyhovuje. Ak nestihneš cvičenie naživo ráno o 8:30, uloží sa ti každý deň do archívu a môžeš sa k nemu vrátiť pokojne aj o polnoci :-)

Keď si program aktivujem, kedy ho môžem ukončiť?

U nás neexistuje žiadna „doba viazanosti“. Program môžeš ukončiť kedykoľvek sám/sama. Vieme, že život prináša rôzne situácie a preto nechceme nikoho našim programom viazať. Pokiaľ ale tak neurobíš, systém bude na mesačnej báze automaticky program predlžovať a realizovať automaticky úhradu z tvojej platobnej karty, ktorú si uviedol/uviedla pri registrácii.

Aj po prerušení/ukončení programu ti ostáva stále možnosť vrátiť sa. Kedykoľvek sa prihlásiš so svojimi prihlasovacími údajmi, môžeš si program znovu aktivovať a si opäť v hre. 

Nejde mi zaplatiť si program cez platobnú bránu Trust Pay. Čo mám robiť?

Pre takéto prípady prosím použi druhú platobnú bránu (Stripe), ktorá ti je k dispozícii. Ak ti ani vtedy platba neprejde, prosím, napíš nám mail na jany@janylandl.sk a doriešime to s poskytovateľom platobnej brány. Určite ti pomôžeme :-)

Nemám platobnú kartu, takže neviem uhradiť poplatok za LIVE program. Existuje možnosť zaplatiť inak?

Prosím, napíš mail na jany@janylandl.sk a my ti pošleme informáciu ohľadom platby prevodom. 

Zaplatila som si program pri registrácii, banka mi stiahla peniaze, ale program sa mi neaktivoval. Prečo?

Niekedy sa stane, že platobná brána nespracuje platbu správne a nedá nám echo o tom, že platba bola prijatá. Preto nám prosím napíš na jany@janylandl.sk. Rovno pripoj aj doklad o úhrade, aby sme to mohli vyriešiť čím skôr :-)