Často kladené otázky

Ako to celé funguje?

Po registrácii ti príde mail s potvrdením a prihlasovacími údajmi. Prihlás sa na www.janylandl.sk a dostaneš sa do svojho účtu. Pokojne si preklikaj jednotlivé podstránky, aby si vedel/a, čo všetko ponúka Janyho program.
Archív sa ti začína tvoriť dňom registrácie, ale ak máš záujem o staršie cvičenia, vieš si aktivovať za jednorazový poplatok 19.90€ archív všetkých predošlých cvičení. No a už treba iba začať cvičiť. Každé ráno ťa čaká LIVE cvičenie (hodinový tréning) s Janym. A popri tom budeš mať k dispozícii bonusové tréningy, špecializované na jednotlivé problémové partie, či pre mužov, alebo pre mamičky s diastázou a podobne. Je z čoho vyberať!

Prihlásila som sa do programu, ale nič mi neprišlo, žiaden mail. Ako sa prihlásim?

V prvom rade si skontroluj v mailovej schránke priečinky ako SPAM, Reklamy alebo Siete. Niekedy sa dostanú maily od nás práve tam. Ak nenájdeš, prosím kontaktuj podporu na jany@janylandl.sk. Pomôžeme ti s prihlásením. 

Písala som mail a nikto mi neodpovedal. Prečo?

Ak si odpovedala na mail, v ktorom sme ti poslali Newsletter a rozvrh, tak ten je tzv. „neodpovedný“. Je to napísané aj v tele mailu. Tvoj mail žiaľ nebude nikam doručený. 
Ak potrebuješ pomôcť, či poradiť, pošli mail na jany@janylandl.sk

Keď si program aktivujem, kedy ho môžem ukončiť?

U nás neexistuje žiadna „doba viazanosti“. Program môžeš ukončiť kedykoľvek sám/sama. Vieme, že život prináša rôzne situácie a preto nechceme nikoho našim programom viazať. Pokiaľ ale tak neurobíš, systém bude na mesačnej báze automaticky program predlžovať a realizovať automaticky úhradu z tvojej platobnej karty, ktorú si uviedol/uviedla pri registrácii.

Aj po prerušení/ukončení programu ti ostáva stále možnosť vrátiť sa. Kedykoľvek sa prihlásiš so svojimi prihlasovacími údajmi, môžeš si program znovu aktivovať a si opäť v hre. Ak sa vrátiš do 8 dní od uplynutia predplateného obdobia, vráti sa ti automaticky aj archív a tvoje nastavenie. Ak tak neurobíš do 8 dní, archív systém vypne. Môžeš sa k nemu dostať opäť aktiváciou služby Archív+. 

Systém mi píše, že som dosiahla maximálny počet prihlásení (2). Ale ja nikde nie som prihlásená.

Každý deň si môžeš vybrať dve zariadenia, na ktorých si Janyho stránku otvoríš a prihlásiš sa do svojho profilu. Počas celého dňa sa nemusíš na týchto dvoch zariadeniach odhlasovať, pretože na základe Cookies si ich náš systém pamätá. O polnoci systém vždy všetky zariadenia odhlási a ty začínaš ráno nanovo. 

Ak sa ti počas dňa stane, že ťa systém zablokoval, prosím uisti sa, či: 

  • nepoužívaš incognito mode pri prezeraní web stránok, alebo 
  • či neotváraš Janyho stránku na jednom zariadení vo viacerých prehliadačoch. 

To totiž systém vyhodnocuje vždy ako pokus o prihlásenie sa na novom zariadení a vtedy ťa zablokuje. 

Ak by Ti napriek tomu systém oznámil, že si dosiahla maximálny počet prihlásení, napíš mail na jany@janylandl.sk. Je vždy potrebné napísať aj mailovú adresu, s ktorou si sa registroval/a. Lebo niekedy sa stane, že napíšete z iného mailu a my vás nevieme identifikovať, čo predlžuje proces odblokovania konta. Ak mail nenapíšeš, nevadí, lebo systém ťa o polnocí odblokuje odhlásením tvojich zariadení. 

Jany, čo sa týka jedálnička, ty mi zostavíš jedálniček podľa informácií, ktoré ti pošlem?

Jedálniček nezostavuje ani neposiela Jany, ale naša výživová poradkyňa Alicka Andrašíková. Podľa toho, aké údaje zadáš pri registrácii, podľa toho ťa systém zaradí do skupiny s adekvátnym bazálnym metabolizmom a každý týždeň budeš mať v MENU v sekcii Jedálničky nový vegánsky/vegetariánsky jedálniček. Nerobíme jedálničky individuálne, čiže pre každého zvlášť. To by sa nedalo pri tom množstve ľudí stíhať a aj cena by potom nebola 4.90€. 

Nebudem môcť cvičiť ráno „naživo“. Som pracujúca žena, ktorá chodí do práce na 6 hod. ráno a domov chodí okolo 17 hod. Ako to potom funguje?

Cvičiť môžeš kedykoľvek ti to vyhovuje. Ak nestihneš cvičenie naživo ráno o 8:30, resp. v letných mesiacoch o 8:00, uloží sa ti každý deň do archívu a môžeš sa k nemu vrátiť pokojne aj o polnoci :-)

Ako môžem ukončiť program?

Ukončiť program môžeš kedykoľvek sama a to po prihlásení do svojho účtu. Klikneš na MENU – Môj profil – časť Prehľad - Zrušiť predplatné. Tým pádom sa automatická platba pozastaví. Môžeš tak urobiť naozaj kedykoľvek, keď sa rozhodneš. Program ti pobeží do konca predplateného obdobia a následne sa ti zneprístupní archív a tréningy. Vrátiť sa k nám môžeš kedykoľvek v budúcnosti. Stačí, keď sa prihlásiš do svojho účtu a klikneš na „Zakúpiť členstvo“.

Ako si zmením program LIVE+ (s jedálničkom) na LIVE (alebo naopak)? Ako si zmením starú platobnú kartu za novú?

Pre zmenu platobnej karty, alebo programu je potrebné dodržať tento postup:

  • Po prihlásení na stránke klikni na MENU – Môj profil – časť Prehľad - Zrušiť členstvo. Už nič viac nerob. Nesnaž sa znova aktivovať predplatné a pod.
  • Systém sa na konci predplateného obdobia pokúsi o platbu, ale tá mu neprejde
  • Následne ťa vyzve, že ti program skončil, aby si si ho predĺžila
  • V sekcii „Môj profil“ – časť Prehľad - klikneš na „Kúpiť členstvo“ a následne zadáš novú platobnú kartu, resp. nový program
  • Ak takto urobíš do 8 dní od vypnutia, archív sa ti automatický obnoví, rovnako ako tvoje nastavenia a môžeš pokračovať ďalej.
Prihlásim sa na stránku a nejdú mi prehrávať videá. Čo mám robiť?

Ak si sa prihlásila na stránku, to znamená, že u nás všetko funguje správne. Pri probléme s videami odporúčame reštartovať wifi.

Nejde mi zaplatiť si program cez platobnú bránu Trust Pay. Čo mám robiť?

Prosím, napíš nám mail na jany@janylandl.sk a doriešime to s poskytovateľom platobnej brány. Určite ti pomôžeme :-)

Nemám platobnú kartu, takže neviem uhradiť poplatok za LIVE program. Existuje možnosť zaplatiť inak?

Prosím, napíš mail na jany@janylandl.sk a my ti pošleme informáciu ohľadom platby prevodom.

Zaplatila som si program pri registrácii, banka mi stiahla peniaze, ale program sa mi neaktivoval. Prečo?

Niekedy sa stane, že platobná brána nespracuje platbu správne a nedá nám echo o tom, že platba bola prijatá. Preto nám prosím napíš na jany@janylandl.sk. Rovno pripoj aj doklad o úhrade, aby sme to mohli vyriešiť čím skôr :-)

Tu začni