Často kladené otázky

Ako to celé funguje?

Po registrácii ti príde mail s potvrdením a prihlasovacími údajmi. Prihlás sa na www.janylandl.sk / www.liveenergy.sk  a dostaneš sa do svojho konta. Pokojne si preklikaj jednotlivé podstránky, aby si vedel/a, čo všetko ponúka Janyho program.

Registráciou automaticky získaš aj kompletný archív historicky všetkých tréningových videí. No a už treba iba začať cvičiť. Každé ráno ťa čaká LIVE cvičenie  s Janym. A popri tom budeš mať k dispozícii ďalšie tréningy od trénerov z LIVE ENERGY, videá s prípravou chutných receptov z našich jedálničkov – LIVE COOKING, obľúbený FITCAST a veľa ďalšieho :) Je z čoho vyberať!

Prihlásila som sa do programu, ale nič mi neprišlo, žiaden mail. Ako sa prihlásim?

V prvom rade si skontroluj v mailovej schránke priečinky ako SPAM, Reklamy alebo Siete. Niekedy sa dostanú maily od nás práve tam. Ak nenájdeš, prosím kontaktuj podporu na jany@janylandl.sk. Pomôžeme ti s prihlásením. 

Písala som mail a nikto mi neodpovedal. Prečo?

Ak si odpovedala na mail, v ktorom sme ti poslali Newsletter a rozvrh, tak ten je tzv. „neodpovedný“. Je to napísané aj v tele mailu. Tvoj mail žiaľ nebude nikam doručený. 
Ak potrebuješ pomôcť, či poradiť, pošli mail na jany@janylandl.sk

Keď si program aktivujem, kedy ho môžem ukončiť?

U nás neexistuje žiadna „doba viazanosti“. Program môžeš ukončiť kedykoľvek sám/sama. Vieme, že život prináša rôzne situácie a preto nechceme nikoho našim programom viazať. Pokiaľ ale tak neurobíš, systém bude na mesačnej báze automaticky program predlžovať a realizovať automaticky úhradu z tvojej platobnej karty, ktorú si uviedol/uviedla pri registrácii.

Aj po prerušení/ukončení programu ti ostáva stále možnosť vrátiť sa. Kedykoľvek sa prihlásiš so svojimi prihlasovacími údajmi, môžeš si program znovu aktivovať a si opäť v hre.

Systém mi píše, že som dosiahol/a maximálny počet prihlásení. Ale ja nikde nie som prihlásený/á.

Ak si členom programu LIVE, každý deň si môžeš vybrať 3 zariadenia, ak si členom programu LIVE+ každý deň si môžeš vybrať 5 zariadení, na ktorých si našu stránku otvoríš a prihlásiš sa do svojho profilu. Počas celého dňa sa nemusíš na týchto zariadeniach odhlasovať, pretože na základe Cookies si ich náš systém pamätá. O polnoci systém vždy všetky zariadenia odhlási a ty začínaš ráno nanovo. 

Ak sa ti počas dňa stane, že ťa systém zablokoval, prosím uisti sa, či: 

  • nepoužívaš incognito mode pri prezeraní web stránok, alebo 
  • či neotváraš Janyho stránku na jednom zariadení vo viacerých prehliadačoch. 

To totiž systém vyhodnocuje vždy ako pokus o prihlásenie sa na novom zariadení a vtedy ťa zablokuje. 

Ak by Ti napriek tomu systém oznámil, že si dosiahol/a maximálny počet prihlásení, napíš mail na jany@janylandl.sk. Je vždy potrebné napísať aj mailovú adresu, s ktorou si sa registroval/a. Lebo niekedy sa stane, že nám mi napíšete z iného mailu a my vás nevieme identifikovať, čo predlžuje proces odblokovania konta. Ak mail nenapíšeš, nevadí, lebo systém ťa o polnocí odblokuje odhlásením tvojich zariadení. 

Jany, čo sa týka jedálnička, ty mi zostavíš jedálniček podľa informácií, ktoré ti pošlem?

Jedálniček nezostavuje Jany, ale naša výživová poradkyňa, Alicka Andrašíková, v spolupráci s Janym. Podľa toho, aké údaje zadáš pri registrácii (výška, váha, intenzita pohybovej aktivity), ťa systém zaradí do skupiny s optimálnym príjmom kalórií. Ak si členom programu LIVE+, v MENU v sekcii Jedálničky ti každý mesiac pribudne nový vegánsky/vegetariánsky jedálniček. Ak si členom programu LIVE, Jedálničky si vieš dokúpiť vo svojom profile. Je možné zakúpiť si i samostatné jedálničky bez tréningového programu za cenu 9,90€ mesačne.  

Nebudem môcť cvičiť ráno „naživo“. Som pracujúca žena, ktorá chodí do práce na 6 hod. ráno a domov chodí okolo 17 hod. Ako to potom funguje?

Cvičiť môžeš kedykoľvek ti to vyhovuje. Ak nestihneš cvičenie naživo ráno o 8:30, resp. v letných mesiacoch o 8:00, uloží sa ti každý deň do archívu a môžeš sa k nemu vrátiť pokojne aj o polnoci :-)

Ako môžem ukončiť program?

Ukončiť program môžeš kedykoľvek sám/sama a to po prihlásení do svojho konta. Klikneš na MENU – Môj profil – časť Prehľad - Zrušiť predplatné. Tým pádom sa automatická platba pozastaví. Môžeš tak urobiť naozaj kedykoľvek, keď sa rozhodneš. Program ti pobeží do konca predplateného obdobia a následne sa ti zneprístupnia tréningy. Vrátiť sa k nám môžeš kedykoľvek v budúcnosti. Stačí, keď sa prihlásiš do svojho účtu a klikneš na „Kúpiť členské“.

Ako si zmením starú platobnú kartu za novú?

Po prihlásení sa na stránke klikni na MENU – Môj Profil – časť Prehľad – Zmeniť kartu / predĺžiť o mesiac. Zadaním údajov z novej platobnej karty sa ti členstvo automaticky predĺži o jeden mesiac.

Ako si zmením program LIVE+ (s jedálničkom) na LIVE (alebo naopak)?

Pre zmenu programu je potrebné dodržať tento postup:

  • Po prihlásení na stránke klikni na MENU – Môj profil – časť Prehľad - Zrušiť predplatné. Už nič viac nerob :) Nesnaž sa znova aktivovať predplatné a pod.
  • Systém sa na konci predplateného obdobia pokúsi o platbu, ale tá mu neprejde.
  • Následne ťa vyzve, že ti program skončil, aby si si ho predĺžil/a.
  • V sekcii „Môj profil" – časť Prehľad - klikneš na „Kúpiť členské" a následne zadáš nový program.
  • O svoj archív sa nemusíš báť, zostáva ti už navždy :)
Prihlásim sa na stránku a nejdú mi prehrávať videá. Čo mám robiť?

Ak si sa prihlásila na stránku, to znamená, že u nás všetko funguje správne. Pri probléme s videami odporúčame reštartovať wifi.

Nejde mi zaplatiť si program cez platobnú bránu Trust Pay. Čo mám robiť?

Prosím, napíš nám mail na jany@janylandl.sk a doriešime to s poskytovateľom platobnej brány. Určite ti pomôžeme :-)

Existuje možnosť zaplatiť za LIVE program inak ako platobnou kartou?

Za náš program je možné platiť len platobnou kartou, ktorej údaje zadáš do svojho profilu pri registrácii. Pre platbu môžeš využiť aj metódy Google a Apple Pay. Ak sa ti tieto možnosti platby nezobrazujú, kontaktuj nás prosím na jany@janylandl.sk.  V prípade, že si chceš členské zaplatiť na 6 a viac mesiacov vopred, napíš nám na jany@janylandl.sk a pošleme ti faktúru na úhradu.

Zaplatila som si program pri registrácii, banka mi stiahla peniaze, ale program sa mi neaktivoval. Prečo?

Niekedy sa stane, že platobná brána nespracuje platbu správne a nedá nám echo o tom, že platba bola prijatá. Preto nám prosím napíš na jany@janylandl.sk. Rovno pripoj aj doklad o úhrade, aby sme to mohli vyriešiť čím skôr :-)