Dostaň sa späť do formy!

Stále váhaš či začať? Alebo nevieš ako máš začať cvičiť a aj vytrvať?

Ak chceš zmenu, prekonaj samého / samú seba a začni!

Nemusíš veľa o tom čítať ani uvažovať. Rovnako nemusíš hľadať dôvody prečo s tým začať. Ak chceš niečo pre svoje zdravie urobiť, dám ti radu nad zlato. Proste začni a vyskúšaj to. Začiatky budú ťažké, tak ako so všetkým, čo je v našom živote nové. Či už sme prišli do nového zamestnania, alebo sme začali chodiť do školy. Začiatky sú raz také, ale keď vytvrváš, výsledky budeš vidieť a raz sa dostaneš tam, kam chceš. Takže ak niečo chceš, choď a vyskúšaj to. Nech už ide o šport alebo o čokoľvek iné.

Idem do toho. Ale teraz prichádza to, ale... "ako mám ale začať?"

Najskôr si napíš na papier svoj vytúžený cieľ, napríklad vážiť 55 kíl a mať vyšportovanú postavu, alebo zvládnuť 10 km beh za 50 minút. Tento cieľ musíš mať presne stanovený. Následne si stanov menšie ciele, ktoré budeš postupne zdolávať a na konci sa dostaneš k svojmu prvotnému veľkému cieľu. Postupné výzvy a zdolávanie menších cieľov ťa budú motivovať stále pokračovať. V našom tréningovom programe LIVE máme pre nových členov dostupné tréningové videá Späť do formy, ktoré sú určené pre úplných začiatočníkov, ktorí so športovaním nemajú veľa skúseností, ale tiež sú vhodné aj pre ľudí, ktorí dlho necvičili a radi by sa dostali späť do cvičiaceho režimu. Takže ak si dlhšie necvičil/a kvôli nedostatku času, zdravotnému problému, alebo bol tvoj dôvod akýkoľvek, začni s tréningovými videami ktoré ti počas 5 levelov pomôžu dostať sa späť do formy. Neskôr už môžeš pokračovať videami v tréningovom programe, kde si nájdeš tréningy podľa intenzity alebo dĺžky tréningu. V archíve máme vyše 500 tréningových videí. Obsahuje silové ako aj kondičné tréningy zameraných na rôzne partie. 

Stále začínam, ale nikdy mi to nevydrží. To je to druhé ale.

Je to úplne v poriadku. Sme len ľudia, často sa nám stane, že niečo nezvládneme. Ale nezabudni, nie je dôležité koľko krát spadneš, ale koľko krát sa postavíš a dostaneš sa tam, kam potrebuješ. Zdravý životný štýl je cesta, nie cieľ. Nie je to niečo, čo dosiahneš a vrátiš sa naspäť. Dôležité je tvoje presvedčenie a komunita ľudí, ktorí sú na tej ceste s tebou. Tento tréningový program LIVE som vytvoril, aby sme tou cestou mohli ísť spolu. Budem ťa podporovať a v našej LIVE FAMILY nájdeš množstvo skvelých ľudí, ktorí si prešli podobnou cestou akou sa ideš vydať ty sama/sám.

Tu je mojich 5 rád ako vytvrvať!

👉 Stanov si cieľ.

👉 Vytvor si plán a cvičeniu vyhrať denne 1 hodinu, ktorú sa budeš snažiť za každých okolností "nezrušiť" a neodložiť na neskôr. Zaznač si ju do kalendára.

👉 Vytrvalosť ti prinesie želaný výsledok. 

👉 Pi veľa vody. 

👉 Nesleduj ručičku na váhe každý deň, ale pozeraj sa na seba v zrkadle. 

Bonusový bod, ktorý je veľmi dôležitý, pochváľ sa po každom tréningu a maj sa rada/rád. Teš sa z tej cesty, z premeny ktorú prežívaš a mysli na to ako sa tvoje telo zbavuje škodlivín a štartuješ svoj zdravý životný štýl. Ešte jedna dôležitá vec. Stres priamo súvisí so snahou schudnúť. Pozitívny stres pre telo je taký, z ktorého chudneme. Ten negatívny je horšou verziou a spôsobuje, že sme podráždení, nevrlí, máme problémy so spánkom, trávením, zvýšený krvný tlak a množstvo iných nebezpečných zdravotných problémov. Stresu sa nezbavíš, ale môžeš k nemu pristupovať inak. Veľa ľudí ho zajedá, začne prijímať potraviny s vyšším podielom cukru, vyššie dávky kofeínu alebo alkoholu. Musíš mať správnu životosprávnu a kvalitné živiny, ak chceš dosiahnuť skutočné výsledky. 

A teraz už poď cvičiť. Čakám ťa na tréningu 😉 

Chcem vedieť viac