Chcem byť fit, ale kvôli deťom nestíham

V článku nájdeš 5 rád ako sa nauciť skĺbiť rodinu, domácnosť a cvičenie.

 

Obdobie, keď sú ženy na materskej dovolenke si mnohí myslia, že majú veľa voľného času, avšak opak je pravdou. Žene sa úplne otočia priority a zrazu time managment, ktorý roky fungoval zrazu nefunguje. Nie je čas na seba a časom zistíme, že nemáme ani energiu s tým už nič robiť. Nižšie vám dám tipy a odporúčania ako sa opäť naštartovať a nájsť samú seba. To platí aj pre ženy, ktoré už majú síce väčšie deti ale stále zabúdajú na seba. 

Ako mám začať?

👉 Stanov si cieľ, ktorý chceš dosiahnuť

Dôležité je stanoviť si svoj cieľ, časové odbobie a zároveň aj postup ako to chceš dosiahnuť. Napríklad, chcem schudnúť 5kg za najbližšie 3 mesiace a idem to takto dosiahnuť: každý deň si zacvičím aspoň 30-minútové cvičenie a do svojho jedálnička pridám viac zdravších surovín. Upresnostním chôdzu, alebo bicykel pred autom na kratšie vzdialenosti. Nechoď do nereálnych cieľov, menšie ciele ťa vždy dovedú ďalej. 

👉 Online cvičenie je ideálne pre ľudí, ktorí majú málo času

V našom online tréningovom programe LIVE máme rôzne typy cvičení, ktoré sú vhodné pre začiatočníkov rovnako ako aj pre pokročilých. Nie je hanba ak si nedáš 5 opakovaní, ale len 3. Časom zvládneš aj tých päť, len si musíš veriť a neprestávať. Hlavnou výhodou cvičenia doma je ušetrený čas s presunom do fitka a naspäť domov. Online tréning ťa čaká doma a vieš si ho kedykoľvek spustiť :-) 

👉 Vždy cvič pre radosť

Cvičíš pre seba, či už si dáš intenzívny tréning alebo si dopraješ jógu alebo meditáciu z nášho programu, vždy maj po skončení úsmev na tvári a choď do toho s radosťou. Je preukázané že pravidelné cvičenie napomáha zvládať stress, ťažké situácie a dokonca sa vieš vysporiadať aj s namáhavým obdobím omnoho lepšie.

👉 Využi čas keď tvoje deti spia

To je ideálny čas na všetko :-) Na upratovanie, varenie, žehlenie a tých činností by sa dalo ešte vymenovať. Avšak využi tú voľnú chvíľu pre seba, daj si 30-minútový tréning, sprchu a napríklad nejakú beaty rutinu. Uvidíš, že sa budeš cítiť lepšie a časom budeš toho stíhať viac a budeš aj spokojnejšia - so sebou ako aj s domácnosťou. 

👉 Zapoj svoje deti počas cvičenia 

Dôležité je stanoviť si čas a harmonogram počas dňa čo plánuješ stihnúť. Nemal by tam chýbať čas počas ktorého bubeš cvičiť. Ak máš už staršie deti, ukáž im že hýbať sa je správne a pohyb pomôže aj im. Budeš práve ty, kto im bude dávať ten správny vzor. Rozprestri aj 2 podložky na cvičenie, alebo sa presuň do detskej izby kde sa môže dieťa spokojne hrať a ty cvičiť a zároveň ho budeš mať na očiach. Keď bude prejavovať záujem a chcieť s tebou cvičiť zapoj ho, je to skvelá chvíľa kedy ho hrou učíš že cvičenie je aj preňho. Nevadí, že tvoj tréning nie je 100% odcvičený, keď bude tvoje dieťa spokojné budeš aj ty a to ide každej mame :-) 

Je online cvičenie pre mňa?

Výhodou online tréningového programu LIVE je, že svojho trénera a tréningy máš kedykoľvek k dispozícií. Zapni si svoj obľúbený tréning doma, v záhrade alebo dokonca na dovolenke. Keď začneš deň tréningom, budeš mať ho mať o to krajší. Ak nie si ešte členom, je to veľmi jednoduché. Stačí ti zaregistrovať sa a len za 7,90€ mesačne dostaneš prístup k tréningovým videám, ktoré pridávam každý deň. Počas každého týždňa precvičíš celé telo kardio tréningami, ale aj tými silovými na jednotlivé partie svojho tela. Pridaj sa k viac ako 16 000 členom, ktorí s nami cvičia po celom svete. 

A teraz už poď cvičiť. Čakám ťa na tréningu 😉 

Chcem začať